Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą dėl jų naudojimo. Skaityti daugiau: Pirkimo sąlygos ir taisyklės.

10 esminių patarimų kaip rašyti naujienlaiškius, kuriuos žmonės iš tiesų skaitytų

Posted by administratorius 2020/12/02 0 Komentarai

10 ESMINIŲ PATARIMŲ - KAIP RAŠYTI NAUJIENLAIŠKIUS, KURIUOS ŽMONĖS IŠ TIKRŲJŲ SKAITYTŲ?

 

Patys iš savo praktikos žinom – užsiregistravai naujienlaiškiui, tyčia ar netyčia, atrodo lyg gal atsiųs kažką naudingo (gal kokią turbo akciją ar verslą iš pagrindų pakeičiantį patarimą), bet nesudomina, nespėji perskaityti ir panašu, kad naujienlaiškių nepakeičiamas likimas yra ‘delete’ mygtukas. O dar po kelių delete – žiūrėk ir ‘Unsubscribe’. Tad kaip rašyti naujienlaiškius, kad jų neištiktų delete likimas? Ir jau neduok die Unsubscribe – juk taip prarandi tą trapų kontaktą su savo potencialiu klientu.

  1. K R E I P I N Y S -  daug didesnė tikimybė, kad naujienlaiškį bent pradės skaityti jei prieš paspaudžiant ‘delete’ pamatys ‘Sveika, Asta’ ar ‘Laba diena, Mindaugai’. Kiekvieno žmogaus pamatinis poreikis yra būti pastebėtam – ir štai, ‘voila!’ – jūs jį pastebėjote. Žinoma, žmogaus vardą turėtum gauti teisėtai, pats žmogus turėtų supildyti informaciją apie save ir leisti ją naudoti- tad nebandyk iš mail’o ‘simukas2000@gmail.com’ spėlioti ir rašyti Simona, Simonai, Simai ir dar kelis variantus.
  2. S P R E N D I M A S -  akcija retai ką šiandien suvilioja. 10-20 procentų akcijos skaitomos išvis nereikšmingom, 30 yra visiškas standartas, na 40-50 – jau įdomiau.. Bet akcijos yra toks neįdomus ir automatinis turinys, kad žmogaus akies jos neužkabina. Kas užkabina? Žmogaus problemos sprendimas. Jau pirmais sakiniais (TAIP – jokių ilgų įmonės ar savęs aprašymų pradžioje) turi būti labai aišku – kokia žmogui nauda iš Tavęs ar Tavo įmonės, kuo Tu jam padėsi ir kodėl jis turėtų pereiti skaityti antra pastraipą. Nori Kalėdiniu laikotarpiu parduoti daugiau savo produktų – galbūt gali pateikti “7 TOP unikalios ir stilistų pripažintos dovanos draugėms”, nori parduoti produktų fotosesiją – parašyk, jog gali pakeisti įvaizdį, jog prekių nuotraukos gali pritraukti pardavimus, jog tai yra nedidelė investicija, kuri pakeis tai, kaip atrodo jų produktai – jie atrodys kokybiškai, prabangiai, išskirtinai,…
  3. I S T O R I J A – bet ji turi užkabinti nuo pradžios, iš serijos – “įvykis, kuris praeitą savaitę pakeitė mano gyvenimą….” – tai turi būti trumpa, įdomu, netgi gniaužti kvapą, turi dominti nuo pradžios, be jokių ilgų įžangų “mūsų įmonė įkurta 1995 metais…”. Dar vienas mažas patarimas – istorija turi būti apie žmogų – žmonėms patinka istorijos apie žmones. Juo, žinoma, gali būti Tu, bet gali būti ir kitas tavo pavyzdys.
  4. A I Š K U M A S – turi būti gana aišku apie kas Tu esi ir ką gali pasiūlyti. Žmogus turi aiškiai suvokti, kuo Tu gali būti naudinga (naudingas). Galbūt gale gali įvardinti 2-3 esminius pasiūlymus, pagrindines savo paslaugas ar prekių kategorijas.
  5. A Š – nebandyk būti socialinių tinkle žvaigžde, kurią pati (pats) seki, nebandyk imituoti rinkos lyderio, nebandyk kopijuoti – nepasiseks. Socialiniai tinklai, įvaizdžiai iš dalies yra burbulas (niekas negyvena taip ilgai ir laimingai) – bet tikrai daug nuoširdžių sekėjų turi būtent savimi būnantys žmonės. Naujienlaiškiams galioja ta pati taisyklė – bandyk pritraukti savimi, sao unikalumu, savo įmonės išskirtinumu – juk kažkodėl nusprendei ją įkurti, turbūt galvojai, kad ji kitokia?
  6. D A L Y S – turi būti aiškios atskiros dalys, vizualiai turi būti lengva eiti per pastraipas. Tad nepamiršk – antraštės, tarpai tarp pastraipų, Bold’as, kur reikia pabraukimas, jei darai išvardinimus – puiku! Naudok bulletpoint’us. Aiškus, atskirtas, vizualiai gražus tekstas negrasina “aš ilgas ir nuobodus” mintimi, atrodo lengviau perskaitomas.
  7. S I S T E M A – verslo guru naudoja naujienlaiškių sistemas – neturim omeny mailerlite ar panašias – sukuria 5-7 naujienlaiškių sistemą, kuri turi vesti prie pardavimo. Pirmas galbūt keli unikalūs patarimai klientui (potencialiam klientui), antras galbūt trumpa istorija apie produktą ar Tave (bet tikrai įdomi, ir kuri parodytų, kad WOW – šitas žmogus tikrai įdomus), trečias jau kažkokia užuomina link tavo prekių ar paslaugų, bet vėlgi tik norint padėti klientui (patarimai, naudojimo patirtys ir pan.), ketvirtas galbūt jau galėtų specialus pasiūlymas ‘tik Astai’ ir ‘tik 1 savaitę’. Pagalvok – kaip galėtum susidėlioti savo naujienlaiškių sistemą.
  8. 80/20 T A I S Y K L Ė – ją galima pritaikyti ir čia – akcijos ir kainų pasiūlymai yra nuobodu, neįdomu, kai reikės – klientas susiras, tad 80 procentų turinio, kuriuo daliniesi naujienlaiškiais turi būti informacinis, edukacinis, įdomus klientui turinys, o jau 20 procentų gali būti paslėpti ir nelabai pasiūlymai.
  9. S U B J E C T – naujienlaiškio pavadinimas (subject eilutė) – būk kūrybiška (kūrybiškas) kiek gali. Niekam neįdomu “siūlome buhalterines paslaugas”, “nauji pasiūlymai”, “naujienos mūsų asortimente” – NE, NE ir dar kartą NE. Pavadinimas privalo užkabinti, kad žmogus pereitų prie sekančio užkabinimo – kreipimosi vardu, nes kitaip – dar net nepamačius kreipinio – ‘delete’.
  10. N E A P K R A U K – žinom žinom, nori pasiūlyti ir savo naujienas, ir sezonines prekes, ir reiktų dar ir pernai neparduotas – šiemet kažkaip prastumti, o dar turi iš fotosesijos tokiųųų fainų nuotraukų – nejuokauk. Nesprogdink mail’o. Tavo naujienlaiškis neturėtų būti kaip gariūnų tašė pilna bala žino ko. Užkabink detale. Smulkmena. Subtiliu pasiūlymu. Nuoroda. Gražia nuotrauka. O ne visa galerija su nuotraukom, akcijom ir pasiūlymais.

Tiek – iš esmės, nevaidink korporacijos, būk savimi ir įsivaizduok klientą savo draugu – na ką pasakotum savo draugui prie vyno taurės? Tikrai ne “mūsų įmonė buvo įkurta 1995 metais ir prekiauja statybinėmis medžiagomis didmeninėje rinkoje, atstovaujame visus pagrindinis tiekėjus ir kasmet plečiamės” – vau, gniaužia kvapą:D

Žymos: naujienlaiskiai